ترانزیت و حمل و نقل

سرمایه گذاری آسان در ارز های دیجیتال

 

 

ارز دیجیتال

اگر در دنیای اینترنت و خبر های روز چرخی زده باشید قطعا با نام ارز های دیجیتال و بیت کوین آشنا شده اید. ارز های دیجیتال تقریبا سه یا چهار سالی می شود که رشد قیمت های بسیار سنگین را تجربه کرده اند و به یک بازار سرمایه گذاری بسیار مناسب و با بازدهی بالا تبدیل شده اند.

در اواخر سال ۲۰۱۶ قیمت هر بیت کوین کمتر از ۷۰۰ دلار بود اما یک سال بعد و در اواخر سال ۲۰۱۷ قیمت بیت کوین به حدود ۶۵۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت در طول یک سال باعث شد تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران و همچنین مردم عادی که تاکنون سرمایه گذاری نکرده بودند به این بازار جلب شده و به سمت آن حرکت کنند. این حرکت جمعی باعث شد تا ارز های دیجیتال به عنوان یک بازار رسمی و جدی در سطح جهان شناخته شود و مردم در تمام کشور های دنیا سرمایه گذاری خود را در این بازار شروع کردند.

اگر شما هم می خواهید به این بازار وارد شوید باید بدانید که قطعا ناامید نخواهید شد. سن این بازار حدود ۱۰ سال است و در مقایسه با سایر بازار های سرمایه گذاری هنوز بسیار جوان است و اشباع نشده است. به همین دلیل پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می تواند سرمایه شما را با نرخ بسیار خوبی افزایش دهد.

 

 

ریسک سرمایه گذاری

قطعا می دانید که هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. همان طور که افزایش قیمت های چشمگیر و سودآور وجود دارد، موج های سقوط قیمت هم وجود دارند و اگر شما در زمان مناسب سرمایه گذاری نکنید این احتمال وجود دارد که بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید. اما آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بتوان ریسک سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را کاهش داد؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می تواند ریسک سرمایه گذاری خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و دیگر از افزایش و یا کاهش قیمت ها شوکه نشوید.

یکی از راه هایی که در مقابل شما وجود دارد این است که خودتان دست به کار شوید و کارشناس سرمایه گذاری خودتان شوید. این کار کاملا رایگان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بازار مالی مورد نظر خود را به دقت رصد کنید و به یک نمودار کلی قیمتی دست پیدا کنید. سپس می توانید بر اساس نمودار خود حرکت کرده و در زمان های کف قیمت ارز مورد نیاز خود را بخرید و در زمان قله قیمتی هم آن را بفروشید. خوب این راه خیلی خوب است و مهم تر از همه این که کاملا رایگان است. اما با این کار شما به جای یک ریسک، دو ریسک را قبول کرده اید. ریسک اول همان ریسک سرمایه گذاری است و به هر حال حتی اگر شما کارشناس بسیار با تجربه هم باشید ممکن است گاهی گرفتار شده و در سرمایه گذاری خود ضرر کنید. اما در این جا شما یک ریسک دیگر را هم به جان خریده اید و آن هم خودتان هستید! باید قبول کنید، شما کارشناس و تحلیل گر بازار نیستید. شما شاید بتوانید یک ارز خاص را مورد بررسی قرار دهید و بتوانید روند کلی قیمتی آن را تشخیص دهید اما شما همه چیز را نمی دانید. در طول روز در تمام دنیا اتفاقات و اخبار اقتصادی منتشر می شود که هر کدام می تواند روند یک بازار را به کلی تغییر دهد. شما هر چه قدر هم تلاش کنید باز هم نمی توانید مانند یک کارشناس و تحلیل گر کار کنید زیرا این تخصص شما نیست. پس پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ این روش نروید.

 

 

سیگنال ارز دیجیتال

راه بعدی و بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری استفاده از سیگنال ترید ارزهای دیجیتال می باشد. اما سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال ها نمودار های قیمتی هستند که توسط کارشناسان بسیار ماهر و با تجربه و همچنین کامپیوتر های تحلیلگر بسیار قدرتمند تهیه شده است. در این سیگنال ها مثلا به شما گفته می شود بیت کوین در حال حاضر این مقدار قیمت دارد و در طول هفته می تواند تا چه مقدار افزایش و کاهش قیمت داشته باشد. همچنین به شما گفته می شود در صورتی که درگیر موج کاهش قیمت شدید ارز خود را در چه قیمتی بفروشید که ضرر زیادی نکنید. به طور کلی در این سیگنال های به شما گفته می شود کی بخرید و کی بفروشید. سیگنال خرید و فروش بیت کوین یکی از محبوب ترین و معروف ترین سیگنال ها می باشد. افراد زیادی با استفاده از این سیگنال به سراغ خرید بیت کوین می روند و سود های بسیار خوبی را دریافت می کنند.

اکنون نوبت آن است تا به این سوال شما پاسخ بدهیم که از کجا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟ سیگنال های ارز دیجیتال در ایران به صورت کانال های خصوصی در تلگرام می باشند. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال و پیش بینی تمامی ارز های معتبر قرار خواهد گرفت و می توانید با توجه به نیاز خود بر روی یک و یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری امن تر و با ریسک پایین تری داشته باشید.

فراموش نکنید که حتی با استفاده از سیگنال قیمت هم نمی توانید یک سرمایه گذاری با ۱۰۰ درصد احتمال سود کردن داشته باشید، اما می توانید یک سرمایه گذاری آسوده تر و با ریسک بسیار پایین تر از سایر افراد داشته باشید. باید به شما بگوییم که ارز های دیجیتال تقریبا هیچ کس را ناامید نکرده است و اکثر افرادی که به صورت هدفمند و با صبر و حوصله در این راه وارد شده اند توانسته اند تا سرمایه خود را افزایش دهند و در مواردی حتی این کار و سرمایه گذاری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند. فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و داشتن یک منبع درآمد که کاملا بر اساس دلار است می تواند بسیار چشمگیر و هیجان انگیز باشد. پس این فرصت را از دست ندهید و حتما شانس خود را در بازار ارز های دیجیتال تست کنید. این بازار کاملا تازه، اشباع نشده و با قابلیت های پیشرفت فراوان می باشد و قطعا می تواند بازار مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری را شروع کنند.



 

 

اگر در اینترنت گشتی زده باشید و یا اگر اخبار روز دنیا را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز های دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. احتمالا در تمام آن خبر ها هم موضوع افزایش قیمت های بسیار بالای آن ها را شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چرا باید ارز دیجیتال بخرید و شما را با درآمدی که هر روزه در حال از دست دادن آن هستید آشنا کنیم. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/btc01.jpg

 

چرا باید ارز دیجیتال بخریم؟

 

همان طور که گفتیم، مهم ترین خبری که پیرامون ارز های دیجیتال قرار دارد خبر افزایش قیمت های چند ده درصدی این ارز ها می باشد. اجازه دهید کمی این مسئله را با آمار و ارقام برای شما توضیح دهیم. بیت کوین در ماه مارس سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰۰ دلار قیمت داشت. اگر در آن زمان این مقدار سرمایه گذاری می کردید و فقط یک بیت کوین می خریدید، اکنون نزدیک به ۱۰ هزار دلار سرمایه داشتید! یعنی در کمتر از پنج سال بیشتر از ۹۵۰۰ دلار سود بدون این که کوچک ترین کاری انجام دهید. حال این مقدار را برای تعداد بیشتری بیت کوین محاسبه کنید تا متوجه شوید چه مقدار پول می توانستید داشته باشید که الان ندارید! این افسوسی است که میلیون ها نفر در طول روز آن را می خورند و با خود می گویند چه می شد اگر فقط یک بیت کوین می خریدیم. 

 

باید به شما بگوییم که هنوز دیر نشده است. البته دیگر دست کسی به بیت کوین ۲۰۰ دلاری نمی رسد اما هنوز هم می توان سود های چند ده و یا پس از مدتی چند صد دلاری از ارز های دیجیتال به دست آورد. 

 

قیمت بیت کوین هنوز هم نوسان های بسیار بزرگ و خوبی دارد و می توان با سرمایه گذاری درست از آن کسب درآمد داشت. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/btc02.jpg

 

از کجا بیت کوین بخریم؟

 

 

قبل از این که این بخش را توضیح دهیم باید بگوییم تعداد ارز های دیجیتال فعال و پر طرفدار بسیار زیاد است اما از آن جا که بیت کوین اولین، پر طرفدارترین و البته گران ترین ارز دیجیتال موجود می باشد ما بیشتر از نام این ارز استفاده می کنیم. اما اگر شما می خواهید بر روی ارز دیگری سرمایه گذاری کنید هیچ ایرادی ندارد و تمام موارد گفته شده برای تمامی ارز ها کاربرد دارد. 

 

شاید با خواندن این مطلب به این فکر افتاده باشید که بد نیست شما هم بیت کوین تهیه کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید. احتمالا اولین سوالی که برایتان پیش آمده است هم این است که «از کجا بیت کوین بخرم؟»، مشکلی نیست، ما به شما می گوییم از کجا بیت کوین بخریمتا بتوانیم سرمایه گذاری خودمان را شروع کنیم. 

 

برای خرید بیت کوین دو راه کلی پیش روی شما قرار دارد. راه اول آن که شخصی که می خواهد بیت کوین بفروشد را پیدا کنید و به طور مستقیم معامله خود را انجام دهید. این راه خیلی خوب است اما به شرط آن که فروشنده ای را بشناسید! اگر همچین کسی را نمیشناسید باید به سراغ نقشه دوم بروید و آن هم خرید ارز از صرافی ارز دیجیتال است. 

 

صرافی ها نقش واسطه را دارند و فرآیند خرید و فروش را به سریع ترین حالت خود و با قیمت های مناسب انجام می دهند. صرافی های زیادی برای این کار وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب و قابلیت های مخصوص به خودشان را دارند. 

 

اما همیشه که نمی توان خرید، گاهی هم باید فروخت. سوال بعدی که برای شما پیش می آید باید این باشد که «چگونه بیت کوین بفروشم؟». باید بگوییم که فروش بیت کوین هم دقیقا مانند خرید آن است. هم می توانید که خریدار مستقیم پیدا کنید هم می توانید از صرافی ها برای سریع تر انجام شدن معامله استفاده کنید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/btc03.jpg

 

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران هم ممکن است؟

 

از آن جا که دارید این مطلب را مطالعه می کنید می توانید حدس بزنیم که شما ایرانی هستید و در ایران هم زندگی می کنید! در ادامه احتمالا تعجب نمی کنید اگر بگوییم شما تحریم هستید! 

 

البته در زمینه خرید و فروش در ایران دو سوال وجود دارد. 

 

سوال اول این است که آیا خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران مجاز است؟ باید بگوییم بله. خرید و فروش ارز دیجیتال مانند دلار و یورو کاملا امری رایج و مجاز است. 

 

سوال بعدی این است که تحریم ها تاثیری در روند خرید و فروش دارند؟ در جواب این سوال هم باید بگوییم بله. بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال به دلیل وجود فشار از سوی سایر کشور ها از ارائه خدمات به کشور های تحت تحریم سر باز می زنند. اما هنوز هم راه برای خرید و فروش ارز دیجیتال با سایت ها و صرافی های خارجی باز است و با انجام روش هایی می توان بدون نگرانی بیت کوین خرید و فروش کرد. پس اصلا نگران این سوال که چطور بیت کوین بفروشیم و یا بخریم نباشید. شما می توانید به راحتی حتی در ایران بیت کوین خرید و فروش کنید و از این راه کسب درآمد دلاری و کاملا قابل قبول داشته باشید. 



بهترین آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین و سیگنال آن ها

 

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

 

/Users/denadenaab/Downloads/Crypto.jpg

 

در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی، کانال های خبری زیادی پدید آمده اند و به همین دلیل اکثر افراد به نوعی با خبر های روز درگیر شده اند. در این میان حتما در شبکه های خبری نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را حداقل یکبار شنیده اید. 

 

اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال را برای شما تعریف کنیم باید بگوییم ارز دیجیتال نوعی از پول می باشد که تنها به صورت دیجیتالی وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی از آن وجود ندارد.

 

ارز های دیجیتال مانند بیت کوین در ابتدا قرار بود فقط به عنوان پول استفاده شوند. اما با گذشت زمان و استقبال مردم از آن ها، کم کم این ارز ها با ارزش شده و به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه به شمار رفتند. 

 

بازار ارز دیجیتال تقریبا جوان است و حدود ۱۰ سال از عمر آن می گذرد. به همین دلیل این بازار نسبت به سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز پتانسیل بالایی دارد. 

 

ارز های دیجیتال به دلیل ماهیت جهانی خود به بازار ایران هم راه ‌پیدا کرده اند و مردم در حال گرایش به سمت آن ها می باشند. 

 

البته با اینکه این بازار پتانسیل بالایی دارد اما باید برای ورود به آن دقت کرد. پیش از ورود به بازار ارز های دیجیتال شما قطعا نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید تا بتوانید در این بازار موفق ظاهر شوید و در همان ابتدای راه سرمایه خود را از دست ندهید. 

 

نحوه مبادله کردن ارز دیجیتال

 

/Users/denadenaab/Downloads/Binance 8.12.36 PM.jpg

 

ارز دیجیتال را می توان به دو حالت کلی منتقل کرد. راه اول به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه می باشد. از مزیت های این راه می توان به حذف کارمزد اشاره کرد. اما این راه یک عیب بسیار بزرگ دارد و آن هم پیدا کردن کسی است که بخواهد تبادل مورد نظر شما انجام دهد. پیدا کردن همچین شخصی مخصوصا در کشور ایران می توان‌ کار بسیار سختی باشد. 

 

راه بعدی که پیش روی شما قرار دارد استفاده کردن از صرافی های ارز دیجیتال می باشد. این صرافی ها با دریافت کارمزد نسبتا پایینی درخواست شما را در کمترین زمان انجام می دهند. 

 

در دنیای ارز های دیجیتال صرافی های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند. در این میان اما صرافی بایننس را می توان جزو سه صرافی برتر و پر طرفدار ارز های دیجیتال معرفی کرد. این صرافی به دلیل دریافت کارمزد پایین و قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و کاربران زیادی هم اکنون از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. 

 

البته استفاده از ارز های دیجیتال در کشور ایران کمی دشوار تر از سایر کشور های دنیا است و به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های جهانی، باید کمی محتاط تر عمل کرد. برخی از صرافی ها در صورت شناسایی کاربران ایرانی حساب کاربری آن ها را بسته و دارایی آن ها را نیز نزد خود نگه میدارند.

 

به همین دلیل نیاز است تا حتما آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. در این میان اما صرافی بایننس، صرافی پیشنهادی ما می باشد. این صرافی به دلیل امکانات فراوان خود گزینه ی بسیار مناسبی برای کاربران تازه کار و همچنین حرفه ای ها می باشد. پس اگر تصمیم گرفته اید که به خرید و فروش ارز های دیجیتال روی آورید، آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

/Users/denadenaab/Downloads/Signal.jpg

 

برای انجام هر سرمایه گذاری دو راه پیش روی شما قرار دارد. راه اول این است که خودتان به صورت مستقیم دست به کار شوید، بازار مورد نظرتان را شناسایی کنید و پس از بررسی های لازم در آن سرمایه گذاری کنید. این راه شاید جواب بدهد اما ریسک فوق العاده بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت. قطعا شما از همه چیز خبر ندارید، زیرا تحلیل حرفه ای بازار های سرمایه گذاری اصلا تخصص شما نمی باشد. شما ممکن است در چند سرمایه گذاری خود شانس آورده و وضعیت آن طور که می خواهید پیش برود اما در اولین پیش بینی اشتباه به طور قطع ضرر بزرگی خواهید کرد. مشکل بعدی این است که در چنین مواقعی افراد برای جبران خسارت خود دست به سرمایه گذاری های دیگری می زنند که حتی از سرمایه گذاری قبلی خود نیز وضعیت بسیار بدتری دارد. 

 

راه بعدی و مطمئن تر استفاده از سیگنال های پیش بینی وضعیت بازار می باشد. این سیگنال ها ‌در دنیای ارز های دیجیتال با عنوان سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند. این سیگنال ها توسط سیستم های تحلیلگر بسیار هوشمند و پیشرفته و تحلیلگران اقتصادی حرفه ای رسم می شود. 

 

در این سیگنال ها به شما گفته می شود ارز مورد نظر شما چه وضعیتی دارد، در چه قیمتی وارد بازار شده و خرید کنید و در چه وضعیتی از بازار خارج شده و ارز خود را بفروشید. 

 

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می تواند تا حد بسیار زیادی از ریسک سرمایه گذاری در این بازار بکاهد.

 

پس اگر قصد دارید در این بازار پر سود و پر رونق سرمایه گذاری کنید حتما مخصوصا در ابتدای کار از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با استفاده از این سیگنال ها می توانید مانند افراد حرفه ای سود به دست آورید و از سرمایه گذاری خود نهایت لذت را ببرید. 

 

برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال در کانال های خصوصی که مخصوص این کار هستند عضو شده و به سیگنال ده ها ارز دسترسی پیدا می کنید و می توانید در هر زمان که می خواهید ارز را که سود بیشتری برای شما به همراه دارد را انتخاب کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. 



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه فوق لیسانس و آدرس postby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: